Autopůjčovny • okr. Frýdek-Místek a okolí

Radim Kaděrka – nosice.com

Internetový obchod s kamennou prodejnou specializující se na střešní nosiče, autoboxy, příčníky, nosiče kol, nosiče lyží a snowboardů, nosiče lodí a surfů a další střešní nástavby na osobní a užitkové vozy. Významnou součástí nabídky jsou tažná zařízení. …

59 kmOpava - Kylešovice, Hlavní 212/64

Komplexní služby v oblasti speciálních pásových a obojživelných vozidel Hägglunds BV206. Prodej, servis, prodej náhradních dílů, výroba nástaveb dle požadavku zákazníka a poradenství. Možnost krátkodobého i dlouhodobého pronájmu našich vozidel včetně obsluhy.

ODTAHOVÁ SLUŽBA NON-STOP – odtah, vyproštění, úschova havarovaných vozidel. PRODEJ nových i ojetých karavanů a obytných vozidel značky HOBBY. OPRAVY karavanů značek HOBBY, LMC, FENDT včetně dodávky náhradních dílů.

Brzy zavírá (v 16:00)

R-SPEED s.r.o.

Nabízíme prodej, opravy a montáž autoskel na všechny typy osobních vozů, dodávek, nákladních vozů, pracovních strojů a autobusů. prodáváme a montujeme značková autoskla renomovaných výrobců prvovýrobní kvality jako jsou Pilkington, AGC, Guardian, Splintex a v …

Servis, opravy a prodej kol všech značek. Seřídíme, promažeme a umyjeme Vaše kolo. Vyměníme opotřebované díly. Servis odpružených vidlic všech typů nebo servis a seřízení hydraulických brzd včetně výměny olejů. Opravy kolečkových bruslí. Půjčovna praktických …

Auto Moto HAKR s.r.o.

Specalizovaná prodejna střešních nosičů a autoboxů na vozidla všech značek. Kamenná prodejna i e-shop. Nosiče kol na TZ a pátých dveří. Střešní stany, autobaterie BANNER, PROFORCE, doplňky, autokosmetika Turtle Wax, ArmorAll, SONAX. Sněhové řetězy PEWAG. …

OTEVŘENO (Zavírá v 19:00)

Střešní nosiče BöHM

Prodej a pronájem střešních nosičů, autoboxů, autonosičů, autozahrádek či autoboxů na lyže. Jsme výrobce střešních nosičů značky BöHM a autorizovaný prodejce a dovozce značky THULE. K dispozici máme internetový obchod i kamennou prodejnu. V sortimentu …

OTEVŘENO (Zavírá v 18:00)

LUFRA, s.r.o.

Opravy a servis užitkových vozidel MULTICAR: servisní činnost vozidel MULTICAR, opravy a servis MULTICAR provádíme na základě dohody v místě zákazníka, odtah nepojízdných MULTICAR, prodej náhradních dílů na vozidla MULTICAR, možnost dovozu ND na …

Provozujeme veřejné parní vlaky a vlaky na objednávku, které si získaly oblibu jako firemní, narozeninové nebo svatební vlaky. Tyto vlaky zpravidla směřují na Křivoklát, Karlštejn nebo po Pražském semmeringu či Posázavském pacifiku. Historické vlaky pro …

PENZION LESNÍ

Ubytování v blízkosti lesa přesto v bezprostředním dosahu centra města Milovice. Pokoje a apartmány pro 2 až 6 osob s vlastní koupelnou. Některé i s plně vybaveným kuchyňským koutem. Parkovací stání přímo v objektu. Možnost venkovního posezení pod pergolou s …

272 kmMilovice, Lesní 537 + pobočka

OTEVŘENO (Zavírá v 18:30)

AUTOSKLA Roman Hellstein

VÝMĚNA AUTOSKEL Bezplatná výměna skel z pojištění od dodání skla až po odbornou instalaci včetně potřebného příslušenství a to vše za velice příznivých cenových podmínek. OPRAVY AUTOSKEL Pokud máte prasklé sklo a nemáte pojištění či jste v časové nebo …

Autocentrum DaP s.r.o.

Automobily – kompletní servis vozů, autolakovna, chiptuning, pneuservis, leasing, pojištění, montáž a servis LPG, zjištění reálného stavu tachometru. Motocykly – servis motocyklů, prodej náhradních dílů a vybavení pro motorkáře, dovoz na míru. Prodej a …

Non-stop vyprošťovací a odtahová služba pro osobní a dodávková vozidla pro ČR a EU. Jsme partnery všech významných pojišťoven v České Republice, díky tomu mají klienti převážnou část odtahů hrazenou pojišťovnami. Odtahová služba pro osobní a dodávková …

Auto Herc

Prodej ojetých vozů. Výběr z více než 200 prověřených vozidel, certifikovaná doživotní záruka na původ vozu. Vykupujeme ihned za hotové, úvěr a leasing bez akontace, úvěr bez DPH, zpětný leasing, protiúčet, komise, pojištění. Autoservis, pneuservis, …

Václav Kyral

Nabídka asistenční služby při autonehodách a jejich komplexního řešení. Půjčování náhradních vozidel.

Agentura SKP s.r.o.

Poskytování služeb v oblasti ostrahy majetku a osob. Pult centrální ochrany. Zajištění fyzické ochrany objektů. Přeprava peněz a cenností. Pronájem vozidel pro více osob 8 + 1 (Ford Transit) a 6 + 1 (Citroën Jumpy).

Autopůjčovna-PK s.r.o

Pronajímáme vozidla značek VW, Škoda, Audi, Seat a dalších. Při pronájmu vozidla nad 6 dní přistavení vozidla kdekoli podle přání zákazníka. Dále nabízíme autoelektro servis – prodej a instalace autoalarmů a doplňků firmy Keetec (autoalarmy, dálkové ovladače, …

MORAVIA Rent – půjčovna dodávek

Autopůjčovna vícemístných a užitkových vozidel disponující dodávkovými vozy. Nabízíme dlouhodobý i krátkodobý pronájem vozidel firmám i soukromým osobám. Vzhledem k menšímu počtu vozidel více dbáme na jejich perfektní technický stav a čistotu. Na všechny vozy …

MOTO MERTA s. r. o.

Nákup, prodej a servis motorových vozidel včetně motocyklů. Prodej příslušenství a pneumatik k motocyklům. Provoz pneuservisu. Půjčovna motocyklů.

Půjčovna přívěsných vozíků – FM

Půjčovna přívěsných vozíků, střešních boxů, cyklodržáků a jiného autopříslušenství.

AUTOSERVIS SPEED, s.r.o.

Autoservis: výměna olejů, filtrů, brzdových kotoučů, výměna rozvodů, spojek, tlumičů a čepů, měření geometrie kol, generálka motorů a hlav, generálka nápravy, opravy turbo dmychadel. Pneuservis: výměna pneumatik, vyvážení …

EXPERTA CZ, s.r.o.

Poskytování komplexního servisu v oblasti pojišťovnictví. Svým klientům bezplatně zajišťujeme komplexní služby při přípravě, uzavírání a správě pojistných smluv. Samozřejmostí je naše asistence v případě likvidací pojistných události vzniklých z těchto …

Daniel Zdržava

Pronajímám dodávku VW Transporter 2.5Tdi, 9míst, tažné zařízení na 2T, po odejmutí sedadel vznikne prostor o délce 240cm, šířce 120cm a výšce 129cm. Pronajímám také vozík pro přepravu automobilů o užitečné hmotnosti 1690Kg.

Jan Lukšík

Zajištění dopravy osob s řidičem a kurýrních služeb. Půjčování osobních automobilů.

Půjčovna nosičů kol – Martin Biedrawa

Půjčovna nosičů kol THULE pro montáž na tažné zařízení až na 4 kola. Jednoduché upevnění k tažnému zařízení pouhým zavřením páky – jeden pohyb, jednou rukou. Kola za auty nezvyšují tolik spotřebu jako na střeše.

Ing. Petr Zamarský

Provozujeme půjčovnu obytných aut. Obytná auta půjčujeme již 8 let. Neúčtujeme žádné servisní poplatky, žádné kilometrovné, stání Vašeho vozidla u nás zdarma. Všem našim autům věnujeme pravidelnou údržbu a servisní kontrolu. V nabídce máme Rapido, Pegaso 02, …

Michaela Vašíčková

Provozujeme autopůjčovnu.

BESKYD PRESS s.r.o.

Nabízíme jiný způsob dovolené, než zůstávat na jednom místě. Svobodný, dobrodružný, pestrý a přitom pohodlný je domeček na kolečkách. Vše stále při ruce, kuchyňka, lednice, mrazák, wc, sprcha a komfortní spaní.

Autohart

Pronájem a prodej vozidel. Autopůjčovna, přistavení - Ostrava, Brno, Olomouc, Znojmo (letiště Mošnov, Slatina). Vozidla Octavia, Fabia i Combi. Postaráme se o prodej vozidla i dohodou v době kdy jej užíváte + fotografie a prezentace zdarma. Úvěry.

STEP Trans s.r.o

Mezinárodní i vnitrostátní doprava, přeprava kusových zásilek po celé Evropě, přeprava až 8 lidí klimatizovaným mikrobusem. Nabídka vozidel ke stěhování v Ostravě a okolí.

AUTOMOTO MACURA s.r.o.

Autoservis a pneuservis zahrnuje autokarosárnu, opravy skel, servis a čištění klimatizací, měření geometrií technologií 3D určenou pro auta a dodávky, likvidace pneu, uskladnění nepoužívaných kol, opravy disků, prodej náhradních dílů, pneumatik a disků. …

TRAILERS & FACILITY s.r.o.

Značka Brenderup má počátky v roku 1936. To bylo, když kovář jménem Ove Justesen koupil kovárnu ve vesnici jménem Brenderup která leží mezi městy Middelfart a Odense v Dánsku. Ove rychle založil výrobnu a začal s produkcí zemědělských strojů, protože měl …

Půjčovna 247

Naše třinecká autopůjčovna se zabývá dlouhodobým i krátkodobým pronájmem automobilů a různých vozidel. K naším zákazníkům jsme velmi vstřícní a snažíme jím vyhovět jak to jen jde.

AUTOBOND GROUP a.s.

Autorizovaný prodej a servis vozů Toyota, prodej náhradních dílů a příslušenství, výkup vozů, půjčovna vozů, finanční a pojišťovací služby.

motoEVRI

Autopůjčovna. Prodáváme tažné zařízení, xenony, parkovací systém a další autodoplňky. Dále prodáváme moto oblečení, přilby, motocyklové boty, baterie, řetězové sady, olej Castrol, Motul, Shell. Nabízíme objektivy Samyang a foto příslušenství.